Zasady i Warunki

Regulamin 

 

Postanowienia wstępne

§ 1

Właścicielem konta sklepu internetowego pod nazwą „SafeCore” jest DMB Group DAMIAN BRZÓSKA z siedzibą w Turku (adres: ul. Milewskiego 14, 62-700 Turek), posiadająca NIP: 6681625660 oraz REGON: 301385582

§ 2

1. Klientem sklepu prowadzonego przez DMB group pod nazwą SafeCore („Klientem”) może być osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba prawna, jak również jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną.

2. Klientem sklepu internetowego prowadzonego przez DMB group pod nazwą SafeCore mogą być zarówno konsumenci w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 459; dalej: „Kodeks cywilny”), jak i przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r., poz. 646).

§ 3

1. Sklep internetowy prowadzony przez DMB Group pod nazwą SafeCore umożliwia Klientom zapoznanie się z informacją handlową i ofertą produktów SafeCore oraz umożliwia ich zakup, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

2. Usługi świadczone przez sklep internetowy prowadzony przez DMB Group pod nazwą SafeCore w ramach sklepu internetowego polegają na zapewnieniu Klientom możliwości korzystania z dostępnych w nim funkcji, w szczególności:

- edycji danych;

- konfigurowania i składania zamówień;        

- wglądu w historię zamówień;

- składania reklamacji;

- komunikacji z konsultantem.

§ 4

Regulamin określa:

- rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia przez SafeCore usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego,

- tryb postępowania reklamacyjnego

 

§ 5

Akceptacja Regulaminu przez Klienta jest równoznaczna ze złożeniem przez niego oświadczeń o następującej treści:

- zapoznałem się z Regulaminem i akceptuję jego postanowienia;

- dobrowolnie przystąpiłem do korzystania z usług sklepu internetowego;

- dane zawarte w formularzach zamówienia, procesie rejestracyjnym lub kontaktowym są zgodne z prawdą;

- wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przekazanych w formularzu rejestracyjnym lub kontaktowym w celu niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umów zawartych ze sklepem internetowym prowadzonym przez DMB Group pod nazwą SafeCore w ramach sklepu internetowego oraz realizacji przez SafeCore złożonego zamówienia;

- wyrażam zgodę na otrzymywanie wskazanych w formularzu rejestracyjnym lub kontaktowym informacji systemowych, wiadomości od sklepu internetowego prowadzonego przez DMB Group pod nazwą SafeCore oraz informacji o utrudnieniach, zmianach czy przerwach technicznych w działaniu sklepu internetowego.

Definicje

§ 6

Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego przez DMB Group pod nazwą SafeCore.

Konsument– klient będący osobą fizyczną dokonującą z SafeCore w ramach sklepu internetowego czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Produkt/towar– to rzecz zaprezentowana w obszarze sklepu internetowego prowadzonego przez DMB Group pod nazwą SafeCore w celu sprzedaży.

Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do zawarcia umowy włącznie, Umową zawartą na odległość nie jest umowa zawierana w lokalu DMB Group.

§ 7

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, do świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219.).

Świadczenie usług w ramach serwisu internetowego

§ 8

Do korzystania z usług sklepu internetowego niezbędne są następujące wymagania techniczne:

- połączenie z siecią Internet,

- posiadanie przez Klienta zaktualizowanej i sprawnej przeglądarki internetowej: Internet Explorer, Chrome, Mozilla, Opera, Safari z włączoną obsługą JavaScript oraz Cookies; za problemy wynikające ze stosowania przeglądarek niespełniających tego wymogu DMB Group nie ponosi odpowiedzialności, 

- posiadanie przez Klienta czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

§ 9

Klient jest zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez DMB Group pod nazwą SafeCore w sposób zgodny z Regulaminem, dobrymi obyczajami oraz przepisami prawa polskiego. Zakazuje się w szczególności:

- posługiwania się nie swoimi danymi osobowymi, firmą lub innym nieprawdziwym oznaczeniem,

- naruszania tajemnicy korespondencji,

- naruszania w jakikolwiek sposób praw własności intelektualnej osób trzecich, w tym praw autorskich lub pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich, w tym także prawa do wizerunku, dobrego imienia, czci (w szczególności zakazane jest rozpowszechnianie wizerunku osób bez uzyskania odpowiednich zgód tych osób, o ile są przez prawo wymagane).

Realizacja zamówienia

§ 10

- Realizacja zamówienia na rzecz Klienta rozpoczyna się w pierwszy dzień roboczy po dniu zawarcia umowy sprzedaży produktów marki SafeCore.

- Termin realizacji zamówienia podany jest w karcie produktu. W przypadku produktów dostępnych w magazynie lub salonach marki SafeCore, termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. 

- W wypadku, gdy SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, nie będzie mógł wykonać złożonego zamówienia dotyczącego Produktu skonfigurowanego, choćby z powodu przejściowej niemożności spełnienia świadczenia, SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, może zwolnić się z realizacji zamówienia przez zaoferowanie Klientowi zakupu produktu zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie. Klient ma prawo nie przyjąć produktu zastępczego i odstąpić od umowy z marką SafeCore prowadzoną przez DMB Group.

- SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, poinformuje Klienta o niedostępności produktu, propozycji dostarczenia produktu zastępczego oraz o prawie Klienta do odstąpienia od umowy. Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia przez SafeCore, zgodnie z warunkami zdania poprzedzającego.

Reklamacje i gwarancje

§ 11

SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, ponosi względem Klientów odpowiedzialność za wady produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

W przypadku indywidualnego uzgadniania właściwości towaru konsumpcyjnego przez Klienta z SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, domniemywa się, że jest on zgodny z umową, jeżeli ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; ma właściwości, o których istnieniu SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, zapewnia Klienta, w tym przedstawiając próbkę albo wzór, nadaje się do celu określonego przez Klienta przy zawarciu umowy, chyba że SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia towaru; a także został wydany w stanie zupełnym.

Wszelkie uwagi i zastrzeżenia dotyczące działania sklepu internetowego, a w szczególności reklamacje produktów SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, należy zgłaszać wysyłając wiadomość e-mail z opisem wady pod adres: zamowienia@dmbgroup.pl lub pisemnie na adres: DMB Group DAMIAN BRZÓSKA ul. Milewskiego 14, 62-700 Turek. Reklamacje produktów powinny zawierać wskazanie w treści zgłoszenia charakteru wady, chwili jej wykrycia oraz żądania Klienta.

SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, wysyła niezwłocznie potwierdzenie otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

Zgłoszenie reklamacyjne Klienta SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, rozpatruje i ustosunkowuje się do niego w terminie 14 dni od dnia jego zgłoszenia, po wyjaśnieniu wszelkich okoliczności zgłoszenia reklamacyjnego. W tym celu SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, może zwracać się do Klienta celem udzielenia dodatkowych wyjaśnień i uzupełnienia reklamacji, jeśli informacje zawarte przez Klienta w reklamacji nie będą wystarczyły, aby SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, rozpoznał reklamację.

W przypadku, gdy reklamacja dotyczy produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany produkt na adres DMB Group DAMIAN BRZÓSKA ul. Milewskiego 14, 62-700 Turek. 

Jeżeli produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, jest zobowiązany niezwłocznie wymienić produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie produktu wadliwego do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klient jest przedsiębiorcą, SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, może odmówić wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę produktu sprzedanego. Jeżeli produkt ma wadę, Klient może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, albo marka SafeCore nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Na czas rozpatrywania reklamacji, jak również na czas dokonywania napraw reklamacyjnych SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, nie ma obowiązku zapewnienia ani wypożyczenia Klientowi towaru zastępczego.

Na sprzedawane przez SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, produkty może zostać udzielona gwarancja producencka. W przypadku, gdy gwarancja została udzielona, Klientowi wydaje się oddzielny dokument gwarancji, w którym określone są jej warunki. Odpowiedzialność SafeCore, marka prowadzona przez DMB Group, z tytułu rękojmi sprzedanych towarów jest wyłączona wobec Klientów będących przedsiębiorcami, w tym wobec Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

W przypadku sporu związanego z umową sprzedaży zawartą z SafeCore, marki prowadzona przez DMB Group, w tym przede wszystkim reklamacjami, Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym przed Stałymi Polubownymi Sądami Konsumenckimi, zgodnie z zasadami regulującymi postępowanie przed wybranymi instytucjami/sądami.

 

Polityka prywatności sklepu internetowego DMB Group prowadzonego pod nazwą SafeCore 

 

1. Informacje ogólne:

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług lub zakupu towarów poprzez sklep internetowy DMB Group prowadzonego pod nazwą SafeCore.

2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest:

DMB Group DAMIAN BRZÓSKA z siedzibą w Turku ul. Milewskiego14 NIP: 6681625660 REGON: 301385582

3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom

nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.

5. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

a) poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje

6. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.

7. Dane podane osobowe w formularzu są przetwarzane w celu realizacji zamówienia oraz wystawienia dokumentu zakupowego.

8. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.

9. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.

10. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.

11. W razie wątpliwości co do któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji - nasze dane można znaleźć w zakładce „ o nas”